2013. október 28., hétfő

*1. rész

Sziasztok! Próbáltam sietni és talán meg is lett asz eredménye :D A késői (vagy lehet inkább már korai) órákra nézve, kérlek nézzétek el nekem a helyesírási hibákat, de már képtelen vagyok nyitva tartani a szemem... Ezt a részt most én írtam, remélem tetszik! :D Jó olvasást! Love: MicaPony xx




   Gyorsan bedobáltam az egyik táskámba a telefonomat, a pénztárcámat és az irataimat, aztán már mentem is a lift felé. Nem akartam egyedül unatkozni a négy fal között, inkább körülnézek a Harrodsban. A lift csigalassan ért fel, s egyegyszerre be is akartam volna szállni, de Nathan, Max és Tom léptek ki.
  - Szia! Pont téged keresünnk. - mondták kórusban. Picit vicces volt, hogy még a mozdulatukban is megálltak és egyszerre mondták.
  - Ohh! Oké... Akkor menjünk vissza. - mondtam és már sarkon is fordultam, hogy visszamenjek a szobámba.
  - Készültél valahova? - kérdezte Tom.
  - Aha. Gondoltam elmegyek és körülnézek egy picit. - válaszoltam és közben már be is értünk a bézs színű szobába.
  - Hát, akkor jobb is, hogy nem mentél le. Akkora jelenetet rendeztek oda, hogy már az őröknek kellett szólniuk, hogy fejezzék be az ordibálást. - ült le Tom az ágyam szélére. Max közben hátulról átölelte a derekamat. Kicsit furcsán éreztem magam, hogy ennyire közvetlen, de örülök, hogy már az első napon barátokra találok. Viszont Tom mondata szöget ütött a fejembe.
  - Ki rendezett jelenetet és miért??? - adtam hangot értetlenségemnek.
  - Hát Louis, Harry, meg Liam feldühödött és elkezdtek ordibálni, hogy mit képzelünk mi, hogy velük megyünk turnára. Még szerencse, hogy a másik kettő nem volt ott. Azok biztos vagy a fejüket tömték, vagy aludtak, ahogy ismerem Őket - vette át a szót Nathan - én amikor először találkoztam velük az volt a benyomásom, hogy öt léhűtő, lusta, megcsinált embert összeraktak, és sajnos nem is változott azóta a véleményem. A koncertjeik felvételről mennek, Harry, Liam és Louis minden órában más rajongóval hancúrozgat a szobájában és számomra az ami mindent felülmúl, hogy azon kívül, hogy a rajongóikat kihasználják, még be is csapják Őket mindenféle dologgal ámítanak. És ez még nem minden! - Teljesen lesokkoltan álltam. Ha Max nem tart meg lehet el is estem volna, annyira letaglózott ez az információáradat.
  - Meséljetek még! Ne hagyjatok ki semmit! Mi van még itt, amiről én nem tudok?
  - Háát, Liammal most szakított a barátnője, mert már neki is teljesen világos lett, hogy átvágja és hazudik neki. Most kerestek neki egy álbarátnőt, de ezzel nem megy semmire, ha a családja, a barátai, isemrősei, egyszóval mindenki, aki az ismeretségi körében van, az tudja róla az igazat. Louis meg nagyban magyarázza, hogy így-úgy szereti Eleanort, a barátnőjét, de ez sem igaz. Az meg hogy Harry nem csak az idősebb nőkre bukik kész vicc! Igaz, gyakran találni egy ágyban fiatal lányokkal, de rólük csak szexet akar. De Niall se egy "jó kisfiú". Olyan zűrös ügyei vannak, hogy csak na! Egy rabló-gyilkos-zsaroló megirigyelné az eltitkolt priuszát. Talán Zaynről van a leginkább valósághű állítás. Ő igazi "Bad Boy"! Én mondom, jobb velük nem jóban lenni, mert egyszerre jön a piák, drogok, fenyegetőzések alvilági titkai. Hiszen Perrie is, meg az összes filmben nyilatkozó, vagy csak épp szereplő ember egy csomó pénzt kapott, hogy az előre megírt szöveget betanulja és felmondja. Fürdenek a pénzben és ha tudnák, hogy miket művelnek, elszégyelnék magukat a rajongók is, hogy öt ilyen álszent, koszos, romlott ember volt a példaképük, vagy akit netán istenítettek. - mondta Max. Hirtelen a barátnőim jutottak eszembe, ahogy mindig áradoztak arról, hogy milyen helyesek, jószívűek és közvetlenek. Még a hányinger is elkapott, ahogy belegondoltam, hány olyan lány, vagy épp fiú lehet most is a világon aki épp arról ábrándozik, hogy egyszer eljut egy koncertjükre, vagy akár még találkozik is velük.
  - Ne is mond tovább! Ennyi elég volt mára, kezdek rosszul lenni a gondolattól, hogy mit művelnek. - mondtam - De szerintem most tényleg elmegyek és kiszellőztetem a fejem. Ezt még meg kell emésztenem, hiszen végülis velük leszek összezárva, egy egész nyáron keresztül. - folytattam már kifelé menet. - Hát akkor, sziasztok!
  - Szia Clary! - mondták. Még puszit is kaptam tőlük! Ők igazán közvetlenek...
   A liftből kilépve megpillantottam immáron az összes pacsirtát. El is fordítottam inkább a fejem és egyenesen kisétáltam, mielőtt odasétáltam volna hozzájuk és az arcukba üvöltöttem volna. De az ilyen emberekkel nem is érdemes foglalkozni...


                                                                     *Tom szemszöge*

   Amint Clary mögött bezáródott az liftajtó, egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el a szánkat. Egyszerre mentünk is Joe-hoz.
  - Minden simán ment? - nyitotta ki nekünk az ajtót.
  - Az elsőtől az utolsó szóig elhitt mindent. - mondtam.
  - Akkor jó. Az lesz a legjobb, ha elkerüli őket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése