2013. október 28., hétfő

*Prológus



  Sziasztok! :D Ezt a történetet a barátnőmmel együtt írjuk. Ezt Ő írta, csak én rakom fel. Hát, itt a Prológus, nem is rizsázok többet. Jó olvasást! Reméljük, hogy tetszik! :D xx MicaPony


Hogy mit csinálok így nyár elején? Pakolok. Hogy miért? Mert világot  megyek látni. Hogy hogyan? Most elmondom. Apukám biztonsági őr egy igen híres, fiatal emberekből álló bandánál. Hogy kik Ők? A The Wanted. A szüleim elváltak és apával nagyon ritkán találkozok. Anya megbeszélte vele... na jó a megbeszélte azért az túlzás. Szóval anya rásózott apára, hogy vigyen magával a nyárra. Apa először nem akart mondván ez nekem túl sok lenne, hogy állandóan utazgatok de aztán mégis belement. Meg is beszélte a fiuk menedzserével aki azt mondta, hogy neki mindegy de a apa felelőssége.Hát persze mégis ki másé lenne? Igen, úgyhogy nem lesz szerintem egy unalmas nyaram. Legalább megismerem a fiúkat és azért remélem jóban leszek velük. Holnap reggel indulok Londonba és onnan velük ide-oda. Amúgy a nevem Clary Johnson. Nem vagyok túl magas kb. olyan 165 lehetek. Szőke hajam van zöld szemmel. Olyan átlagos lányka vagyok. Sok barátom van akiket nagyon-nagyon szeretek.Na jó, nem is beszélek, inkább elteszem magam holnapra mert korán kelek és nem akarok egy nyúzott szörny lenni.

*Másnap reggel*

Már a repülő gépen ülök és azt hallgatom, hogy egy öreg hapsi itt horkol a fülembe. Felemelő érzés. Anyától elköszöntem és megbeszéltem vele, hogy minden nap hívom és ha odaértem akkor is. Nem kicsit aggódik értem pedig már 17 éves vagyok. Szülők, nekik mind egy hány éves vagy, lehetsz 25 akkor is ugyanezt fogják csinálni. Szörnyen unatkozok és nem bírok sokáig egy helyben ülni, köztudott én egy hiperaktív lány vagyok. Elővettem a zene lejátszómat bedugtam a fülest a fülembe és addig annyiszor meghallgattam ezt a rohadt Kesha számot, amíg meg nem untam. Mindig ezt csinálom ha valami új szám jön be a zene világba. Ez van.
-Kedves utasaink!Kérem kapcsolják be a biztonsági öveiket mert leszállunk! - mondta egy női hang. Erre ébredtem úgy látszik bealudtam. Az utasításhoz megfelelően bekapcsoltam az övem és vártam,hogy drága apucikámmal találkozzak. Már vagy 5 perce itt bóklászok a váróterembe és félek, hogy apa elfelejtett. Épp hívni akartam amikor valaki hátulról megkocogtatta a vállam.
-Csak nem engem akarsz hívni? - kérdezte apám vigyorogva.
-De,téged. Amúgy neked is szia.
-Szia hercegnőm! - kiáltotta apa felkapott és megpörgetett. Jesszus ez nagyon gáz.
-Apa nemááár, tegyél le nem vagyok már 5 éves! - suttogtam neki gorombán. És végszóra elengedett. - Na add azokat ide. - mondta és elindult előre. Olyan sokan voltak, hogy alig bírtam követni. Mikor kiértünk az előcsarnokból oda mentünk az autójához és bepattantam előre. Bepakolt a csomagtartóba és ő is ugyanígy tett.
-Szóval,hogy megy az iskola? Van barátod? Hányas tanuló vagy? Anyáddal megvagy? Szűz vagy még? - kérdezgette és itt lesokkoltam.
-Apaaa,hogy kérdezhetsz ilyet? - kérdeztem tőle döbbenten.
-A lányom vagy kötelességem tudni. Mert ha megtudom,hogy valaki..... - Oké,értem! - tettem fel a kezem és elhallgatott. Az út további részében sok mindenről beszéltünk. Épp leparkolt egy szállodánál amikor megszólalt. - Figyelj, szeretném ha kedves lennél a srácokkal. Nagyon jó fejek és biztosan bírni fogod őket ha megismerkedtetek.
-Oké. Amúgy miért vannak most is szállodában? - kérdeztem mert hát itt laknak akkor minek.
-Mert együtt indulunk és egy helyről.
-Oké, behozod a csomagjaim? - kérdeztem.
-Hülye vagy? Cipeld be magad a tied. Úgyis olyan nehezek mint a dög. - mondta póker arccal és mikor rám nézett és látta a sokkoló fejem elnevette magát. - Csak vicceltem.
Oké tudtam, hogy apám bolond valamennyire, de ez azért túlzás. És biztonsági őr!!!!!!!! Beindultam és  mikor beértem láttam, hogy ott ülnek mind az öten. Mikor megláttak elmosolyodtak és megindultak felém. A kopasz gyerek megállt előttem.
-Szia! Max vagyok. -és kinyújtott a kezét.
-Szia én Clary.
-Igen tudom örülünk, hogy látunk apud mesélt már rólad tényleg nagyon szép vagy! - mondja és rám kacsint. Elpirulok mert hát azért nem mindennapi, hogy egy híres ember ezt mondja. A többi tag is bemutatkozott és ahogy apu mondta tényleg jó fejek és kedvesek.
-Clary a szobádban vannak a bőrendjeid. - mondta egy óra múlva a medencénél. Mert a fiukkal kifeküdtünk ide a napozó ágyakhoz beszélgetni.
-Oké, de mi tartott eddig? - kérdeztem csodálkozva. Mert hát azért felvinni egypár bőröndöt nem nagy dolog.
-Na jó már régóta felvittem a de Maxék menedzserével beszéltem, van egy kis gond.
-Milyen kis gond? - kérdezte James és ebben a pillanatba belép 5 srác. Az One Direction tagjai.
-Ez ugye nem gondoljátok komolyan? - kérdezi üvöltve (azt hiszem Louis) a  biztonsági őrjüktől és a két menedzsertől akik akkor léptek be.
-De, igen megbeszéltük és úgy döntöttünk, hogy jobb kapcsolatot kéne ápolnotok szóval ezen a nyáron boldogítjátok egymást mivel...
-Együtt mennek turnézni. - fejezem be a mondatot.
-Így van - mondja apa és körbe nézve látom, hogy a két banda farkas szemet néz egymással, és bármelyik percben egymásnak eshetnek. Felpattantam az ágyról és felfutottam a szobámba. Nem szeretném hallgatni az üvöltözést. Azt hiszem egész nyáron ez lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése